30 Ιουν 2010

«Κυρία Mπιρμπίλη βοήθεια, σώστε με, αργοπεθαίνω» !!!

ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ  !



«Ονομάζομαι Αλυκή Τιγκακίου Κω.

Η προηγούμενη δημοτική αρχή Δικαίου με βίασε με γκρέϊντερ και η νυν δημοτική αρχή με ψέκασε με τοξικά το αυλάκι μου. Και όλα αυτά, με αποφάσεις των δημάρχων, χωρίς καμία αντίδραση των δημοτικών τους συμβούλων!!! Και οι δύο έβαλαν αγωγό από τη θάλασσα και με γεμίζουν με θαλασσινό...

νερό, με αποτέλεσμα, από την αυξημένη αλατότητα να πεθάνει όλη η βλάστηση που βρισκόταν περιμετρικά στις όχθες μου.

Προσπάθησαν έτσι να πείσουν τους δημότες τους ότι, η αλμυρή Αλυκή φταίει για τις σκνίπες και τα κουνούπια που στην κυριολεξία τους πνίγουν !

Όμως εγώ σας δηλώνω υπεύθυνα ότι, εκτός από τις βάναυσες παρεμβάσεις τους πάνω μου, ξενοδοχεία και καταστήματα πετάνε τα βοθρολύματά τους στα χωράφια γύρω μου.

Η Επιθεωρήτρια Περιβάλλοντος κυρία Μαργαρίτα Καραβασίλη (ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοια διαμάντια στη δημόσια διοίκηση) σε συνεργασία με τον γενικό Επιθεωρητή Περιβάλλοντος Παναγιώτη Μέρκο, ξέρω ότι νοιάζονται για μένα και έδωσαν εντολές για τη σωτηρία μου. Όμως, η νομαρχία Δωδεκανήσου περί άλλων τυρβάζει. Ισχυρίζεται ότι με προστατεύει κάνοντας ελέγχους στα γύρω από εμένα ξενοδοχεία. Φευ!!! Δεν έχω ακούσει μεγαλύτερο ψέμα.

Ίσως είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σας, γιατί απλά πεθαίνω….».

Κυρία Υπουργέ, αυτά θα σας έλεγε η Αλυκή αν μπορούσε να μιλήσει…

Σας εκλιπαρούμε, βοηθείστε την. Είσαστε η τελευταία μας ελπίδα!

Ενεργοί πολίτες

Μυλωνάς Νίκος (Πολ. Μηχανικός, δημοτικός σύμβουλος)

Αυγούλη Άννα (Δημοσιογράφος)

Τρακόσσας Βαγγέλης και Κωστογλάκης Κώστας, (Οικολογική Ζωοφιλική Ένωση Κω)

Δημητρίου Εύα (Εκπαιδευτικός)

Φίλιππος Παπανικολάου (Εκπαιδευτικός)

Καματερός Ηλίας (Αρχιτέκτονας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: